Upoštevali smo vas



Septembra 2016 smo za vas uporabnike pripravili kratko anketo. Vsebovala je le 4 vprašanja.

Prvi dve sta bili bolj podrobni, odgovore na drugi dve pa vidite spodaj:


Glede funkcionalnosti je tako, da ko se gre v detajle vsak potrebuje potem nekaj svojega, in temu skušamo slediti a nikoli ne bomo imeli vsega kar bi vsak potreboval. Anketa pa nam je povedala, da moramo storiti vsaj dvoje: izboljšati navodila in izboljšati podporo.

Uporabniki so bili nekoč zelo navdušeni nad našo podporo. Tudi v anketi ocena ni tako slaba, a bi lahko bila boljša. Z večjim volumnom in kompleksnostjo (predvsem zaradi davčnih blagajn) smo z odgovori kompleksnejših emailov zamujali.

Spremembe

Vmes smo napisali prenovljena in bolj obsežna navodila. Skupno stran vseh navodil sedaj najdete tukaj: Skupna stran navodil.
Navodila pa tudi še naprej izboljšujemo.

Decembra smo za polovični delovni čas zaposlili sodelavko, ki se posveča le podpori. Časi v katerih odgovorimo so se občutno znižali. Npr. v preteklem tednu je bilo 32% sporočil odgovorjenih v manj kot eni uri, več kot 70% v nekaj urah in več kot 90% v 24 urah.

pomanjšan pogled na naš program za podporo (odgovorjena sporočila so zelena)


Hvala vsem, ki ste takrat podali odgovore! Tudi vaše konkretne predloge pri prvih dveh vprašanjih bomo skušali pri nadaljnem razvoju v čim večji meri upoštevati.

V naslednjih dneh sledi tudi objava o zadnjih izboljšavah v spletnem in mobi programu, novem modulu potni nalogi in še čem.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Novi modul za Beleženje delovnega časa

Čebelca.biz in davčne blagajne

Številčenje ob prehodu v leto 2023