Upoštevali smo vas
Septembra 2016 smo za vas uporabnike pripravili kratko anketo. Vsebovala je le 4 vprašanja.
Prvi dve sta bili bolj podrobni, odgovore na drugi dve pa vidite spodaj:
Glede funkcionalnosti je tako, da ko se gre v detajle vsak potrebuje potem nekaj svojega, in temu skušamo slediti a nikoli ne bomo imeli vsega kar bi vsak potreboval. Anketa pa nam je povedala, da moramo storiti vsaj dvoje: izboljšati navodila in izboljšati podporo.
Uporabniki so bili nekoč zelo navdušeni nad našo podporo. Tudi v anketi ocena ni tako slaba, a bi lahko bila boljša. Z večjim volumnom in kompleksnostjo (predvsem zaradi davčnih blagajn) smo z odgovori kompleksnejših emailov zamujali.
Spremembe
Vmes smo napisali prenovljena in bolj obsežna navodila. Skupno stran vseh navodil sedaj najdete tukaj: Skupna stran navodil.Navodila pa tudi še naprej izboljšujemo.
Decembra smo za polovični delovni čas zaposlili sodelavko, ki se posveča le podpori. Časi v katerih odgovorimo so se občutno znižali. Npr. v preteklem tednu je bilo 32% sporočil odgovorjenih v manj kot eni uri, več kot 70% v nekaj urah in več kot 90% v 24 urah.
pomanjšan pogled na naš program za podporo (odgovorjena sporočila so zelena) |
Hvala vsem, ki ste takrat podali odgovore! Tudi vaše konkretne predloge pri prvih dveh vprašanjih bomo skušali pri nadaljnem razvoju v čim večji meri upoštevati.
V naslednjih dneh sledi tudi objava o zadnjih izboljšavah v spletnem in mobi programu, novem modulu potni nalogi in še čem.
Komentarji
Objavite komentar