Knjiženje plačil pri dobropisih in vračilih


Pogosto se pojavlja vprašanje, kako knjižiti plačilo pri dobropisu. Na kratko je pravilo naslednje:

Ko naredite dobropis iz računa, pri računu dodate plačilo, kjer za vrsto plačila izberite dobropis. Če je bil račun pred tem delno plačan, dodate način plačila dobropis le za preostali znesek.

To pokriva tako primere, ko gre celoten račun v dobropis, ali gre za delni dobropis. Na kratko je logika takšna, da s tem označite da je bil račun plačan oz. "poravnan", zato se vam ne bo pojavljal pod neplačanimi ali zapadlimi računi. Ker ste izbrali način plačila "Dobropis", pa program te poravnave ne bo upošteval pri statistiki ali seštevkih. Spodnja tabela prikaže nekaj najbolj  primerov.
 
Kliknite na sliko za povečavo.



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Novi modul za Beleženje delovnega časa

Čebelca.biz in davčne blagajne

Številčenje ob prehodu v leto 2023