Stanje nadgradnje spletne in mobilne Čebelce na davčne blagajne #8


QR kode

Včeraj smo dodali novo skupino printerjev in izbirno polje (OCOM / RONGTA) pri Davčne blagajne > Upravljanje > Nastavitve. Šumniki sedaj na večini različnih tiskalnikov delujejo, še vedno pa nam sporočate da na nekaterih tiskalnikih ne tiska QR kod.

Ukazi za šumnike in QR kode se lahko od tiskalnika do tiskalnika nekoliko razlikujejo. Našli smo dokumentacijo in pripravili še 2 nova načina. Poleg tega smo pripravili tipke namenjene preizkušanju vašega tiskalnika. Te skušajo natisniti šumnike in QR kode na 4 različne načine.

Če na vašem tiskalniku do sedaj npr. QR kode niso delovale pojdite na prvi strani na Uredi, potem pa desno na Nastavitve (na sliki). Tam boste našli trenutno 4 tipke za preizkušanje tiskalnika. Vsaka natisne šumnike in QR kodo na svoj način. Preizkusite vse 4. Pred tem se povežite s tiskalnikom v Davčna blagajna, to bomo reorganizirali na bolje.

Nadgradnjo oz. nov program dobite, če si prenesete zadnjo verzijo (0.77) iz spletne strani Mobi (potem ko se prijavite v svoj dostop).



Če nobena od 4 tipk ne natisne QR kode nam sporočite na podpora@cebelca.biz. Da vam lahko pomagamo nam prosim pošljite čimveč informacij o samem tiskalniku. Znamka, model, dobavitelj. Če je poleg tiskalnika kakšna dokumentacija, toliko bolje. Predvsem Programmers manual kjer je seznam ESC/POS ukazov bi bil idealen.

Da vidite, če tiskalnik sploh podpira QR kode na tiskalniku naredite "self test". To je odvisno od tiskalnika a običajno pri ugasnjenem tiskalniku pritisnete obe tipki (če ima dve) in ju spustite po par sekundah ko se tiskalnik prižge.

Davčna št. na testni verziji

Davčna št. na testni verziji ostane ista, ker je vezana na testno digitalno potrdilo, ki omogoča da se podatke pošilja na testni FURS.

Spletni program

Funkcionalno so stvari na spletnem programu razen nekaj detajlov narejene. Pričenjamo pripravljati postavitev programa z davčnimi blagajnami na glavni strežnik.

Cilj je, da bo lahko vsak prekopil na davčno potrjevanje, ko bo želel. Tako, da se tistim, ki tega ne želijo ne spremeni npr. številčenje računov na nov sistem ravno pred koncem leta.

S 1.1. pa se spremeni številčenje na nov predpisan sistem vsem uporabnikom. Vsako podjetje pa si lahko samo izbere ali sploh potrebuje davčno potrjevanje računov. In če, ali se bodo o tem ali naj bo račun potrjen odločal pri vsakem računu posebej, ali pa se na FURS pošljejo vsi računi.



Ogledate si lahko še pretekle objave na to temo: #1 #2 #3 #4 #5 #6 #7



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Novi modul za Beleženje delovnega časa

Čebelca.biz in davčne blagajne

Številčenje ob prehodu v leto 2023