Kako nadgradite svoje namensko digitalno potrdilo
Če uporabljate davčno blagajno, ste morali pred pričetkom uporabe pridobiti namensko digitalno potrdilo. Za pridobitev ste lahko zaprosili vaše računovodstvo ali pa vlogo našli in oddali na vaših e-davkih.
Po 5 letih takšno potrdilo poteče. Kar se tistim med vami, ki ste davčne blagajne začeli uporabljati ob njihovem pričetku, dogaja sedaj oz. se bo v naslednjem mesecu.
Govorimo o namenskem digitalnem potrdilu za davčno potrjevanje računov, kar ni sigenca, ki je vaše splošno digitalno potrdilo.
Prevzem novega digitalnega potrdila
Računovodki servis vam običajno pošlje PDF dokument s podatki in navodili za prevzem. PDF dokument odprete in v njem najdete referenčno številko, geslo za prevzem in namestitev potrdila ter povezavo do strani za prevzem.
V primeru, da povezave niste prejeli ali se je ne da klikniti, na google vpišite "taxca prevzem" in sledite prvemu zadetku.
Ko kliknete na povezavo, je velika verjetnost, da vas bo brskalnik opozoril, da stran ni varna. To javlja večina strani slovenske države, saj uporabljajo nacionalne certifikate, katerim brskalniki brez dodatnih nastavitev ne zaupajo.
V brskalniku (odvisno od brskalnika) kliknete dodatno, več možnosti ali "advanced" in potem na nadaljuj na stran.
Odpre vam obrazec, kjer vpišete referenčno številko in geslo iz PDF dokumenta ter sledite postopku. Ko se vam ponudi opcija za prenos (download), potrdilo shranite na svoj računalnik. Datoteke ne odpirajte. Če jo boste, se bo odprl čarovnik za uvoz potrdila v vas operacijski sistem, čemur to potrdilo ni namenjeno.
Ime datoteke s potrdilom je enako vaši davčni številki, sledi pomišljaj, zaporedna številka potrdila in končnica .p12. Datoteko običajno najdete v vaši mapi s prenosi. Lahko si jo prenesete na namizje oz. na lokacijo, kjer jo boste potem našli.
Torej prevzeli ste novo digitalno potrdilo. Postopek naprej je odvisen od tega ali uporabljate davčno blagajno na našem spletnem ali mobilnem programu.
Komentarji
Objavite komentar